Sunday, December 6, 2015

Supa crema de mazare cu menta si crunch de bacon

Probabil nu e greu sa va dati seama ca sunt innebunita dupa supele crema. Si am toate motivele, deoarece reprezinta o alternativa foarte blanda, dar in acelasi timp ofertanta de consumare a unor legume de care probabil nu ne-am fi atins prea des in mod obisnuit. Reteta de azi are o nota fresh si pune mazarea intr-o cu totul alta lumina.

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 450 g mazare
  • 12 crengute de menta proaspata
  • 10 felii de bacon
  • 200 ml smantana lichida + 50 ml pentru servit
 Timp de preparare: cca. 30 minute

    Primul pas a constat in pregatirea crunch-ul. Intr-o tigaie incinsa am turnat un strop de ulei de masline si am prajit bine feliile de bacon pana au devenit aurii. Le-am scos apoi pe un prosop de hartie pentru a absorbi uleiul. Dupa ce s au racit, acestea au putut si usor rupte in bucati mici.


Am continuat prin a pune pe foc o oala cu 500 ml apa. Cand aceasta a dat in clocot am adugat mazarea si jumatate din frunzele de menta si le-am oparit 2-3 minute, mazarea pastrandu-si culoarea.  

    Am scurs apoi totul, pastrand separat lichidul si am pasat mazarea, menta si cealalta jumate de menta proaspata in blender, adaugand treptat lichidul in care au fiert, pana am obtinut un piure fin. Am adaugat apoi smantana si ulei de masline din belsug si am contiunat sa pasez pana am obtinut lichidul cremos. Am asezonat bine cu sare si piper si am servit cu smantana si crunch-ul de bacon.


             

                      Pofta buna!

No comments:

Post a Comment