Saturday, January 30, 2016

Pui indian cu orez parfumat

Mancarea indiana este intotdeauna o alegere indrazneata datorita multitudinii de condimente pe care le folosim. Picanta si parfumata stimuleaza papilele gustative. Astazi am pregatit un pui deosebit cu o garnitura usoara.

Ingrediente:
  • 250 g piept de pui
  • 200 g rosii (proaspete sau din conserva)
  • 1 ceapa medie
  • 2 catei usturoi
  • 1/4 radacina ghimbir
  • 1/2 chili
  • 1 lg pasta de tomate
  • 1 lg piper rosu macinat
  • 1 lg turmenic macinat
  • 1 Lg zahar brun
  • 1 lg pudra de curry
  • 2-3 Lg iaurt
Pentru orez:
  • 125 g orez Basmati
  • 300 ml apa
  • 1 anason stelat

    Am inceput prin a cali in 2 Lg de ulei de masline ceapa tocata marunt timp de cateva minute, apoi am adaugat ardeiul chili, ghimbirul si usturoiul tocate si le-am lasat la foc mic 2-3 minute. Am adaugat zaharul, piperul, turmenicul si pudra de curry, amestecand incontinuu timp de un minut, apoi am adaugat rosiile si pasta de tomate si am lasat sosul sa fiarba la foc mic cateva minute. Nu uitati sa asezonati cu sare si piper dupa gust. Pentru un sos cremos puteti sa il puneti in blender, insa eu prefer sa il las la stadiul acesta pentru a simti textura ingredientelor.

   Intr-o alta tigaie am prajit puiul intr-o lingura de ulei de masline pana s-a rumenit pe toate partile. Am turnat apoi sosul peste pui si l-am lasat sa fiarba la foc mic 10 minute. La final am adaugat iaurtul.
    Intr-o oala am pus orezul, apa si anasonul si le-am lasat sa fiarba cca. 15 minute, apoi am lasat orezul sa traga inca 5 minute cu capacul pus.






            Pofta buna!

No comments:

Post a Comment