Monday, May 2, 2016

Tagliatelle cu spanac, rosii cherry si Pesto

    Am mancat pentru prima data acest preparat intr-un restaurant local si am zis ca trebuie neaparat sa l incerc, dandu-i totusi o nota originala. Am renuntat la pastele simple si am ales preferatele mele, tagliatellele cu ierburi, tocmai pentru o aroma in plus. Sunt usor de gasit in supermarket si extrem de delicioase.

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 200 g tagliatelle 
  • 250 g spanac
  • 10-15 rosii cherry
  • parmezan
  • o mana seminte de pin
  • sare si piper 
Pentru Pesto:
  • 4 catei usturoi
  • 3 maini parmezan ras
  • 4 maini busuioc proaspat
  • 2 maini seminte de pin
  • ulei de masline
  • sare si piper

Timp de preparare: 30 minute


     Pentru sosul Pesto gasiti retata aici. Nimic complicat, am rumenit putin semintele de pin si am arucat apoi toate ingredinetele in blender adaugand treptat ulei de masline pana am obtinut o pasta fina, apoi am asezonat cu sare si piper. Sosul Pesto sa gaseste si in comert, dar din punctul meu de vedere contine mult prea mult ulei si ii lipseste aroma specifica. In plus, facandu-l in casa ai avatajul de a te juca cu ingredintele si de a varia cantitatile in functie de preferinte.

  
  Am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj, iar intr-o tigaie am calit in 2 linguri de ulei de masline rosiile pentru cateva minute, apoi am adaugat spanacul pentru inca 5 minute. Am adaugat pastele si sosul Pesto in tigaie si am asezonat cu sare si piper. Am servit apoi cu seminte de pin rumenite si parmezan.





               Sarbatori fericite!

No comments:

Post a Comment